NeoVízia, náš NeoKlient

19.07.2018

Od vzniku našej komunikačnej agentúry kladieme veľký dôraz na obsah komunikovaného textu. Dbáme o to, aby si percipienti vedeli informácie osvojiť, prijať ich za svoje a porozumieť im. A to aj v segmente zdravotníckych zariadení. V polovici júla sa nám naša snaha opäť vyplatila aj pri novom klientovi. Je ním popredná očná klinika NeoVízia.


Obdobie letných dovoleniek muselo tento rok u nás vo firme počkať. Aktívne a poctivo pracujeme na komunikácii služieb, ktoré poskytuje renomovaná očná klinika NeoVízia svojim pacientom. „Značka NeoVízia je už takmer desať rokov zárukou kvality, profesionality a jedinečného ľudského prístupu. Sme radi, že sa vedenie kliniky rozhodlo pre spoluprácu s našou komunikačnou agentúrou,“ povedal Štefan Modrič, Account Manager a spolumajiteľ GETLIKE.

V oblasti zdravia, estetickej medicíny a krásy má komunikačná agentúra GETLIKE bohaté skúsenosti už od svojho vzniku. „Každý z nás sa chce vo svojom tele cítiť čo najlepšie, byť zdravý. Dôležité je, aby sme si vedeli v mori mnohých ponúk vybrať tú najlepšiu, najvhodnejšiu. Za NeoVíziu hovoria výsledky a spokojní pacienti. Našou úlohou je naďalej poukazovať na kvality kliniky, nadviazať na úroveň doterajšej komunikácie a ponúknuť cieľovej skupine náš pohľad na refrakčné a laserové zákroky,“ pokračuje Adam Bačkor, spolumajiteľ a Head of Communication GETLIKE.

Doposiaľ si zastrešovala PR komunikáciu klinika NeoVízia vo vlastnej réžii, spolupráca s agentúrou je novinkou. „O to väčšia bude naša snaha uspokojiť potreby a nároky klienta. Doterajšiu komunikáciu NeoVízie hodnotíme viac než pozitívne, latka je vysoko a my urobíme všetko preto, aby sme nároky a očakávania nesklamali,“ dodáva Štefan Modrič.