Video posielajúce chudobných Slovákov do náručia smrti od majiteľa cestovnej kancelárie Bubo, Ľuboša Fellnera, pretriasajú všetky odborné marketingové médiá, dokonca aj bežní ľudia. Horšie je, že „elita národa,“ ktorú vo videu spomína, dostala to, čo chcela.
Asociácia public relations Slovenskej republiky zaznamenala v jubilejnom ročníku súťaže PROKOP 2019 rekordný počet prihlásených prác. Naša agentúra prihlásila dva svoje projekty a jeden v spolupráci s OLIVER Agency. Vyplatilo sa.
Hoci sa trendy v technológiách a online svete menia rýchlejšie ako počasie, asi nikomu neuniklo, že rok 2019 sa na Slovensku stal jednoznačne najproduktívnejším v segmente audionahrávok zvaných podcast. Audio je nové video. Bude tento výraz, ktorý sa v digitálnych a marketingových kruhoch šepká už niekoľko mesiacov, naozaj platiť v budúcnosti?
Fenomén „sharenting“ dorazil aj ku nám. Rodičovská láska je bezodná. Nezáleží na tom, či ste mamou alebo otcom. Svojím potomkom sa vždy chcete pochváliť.
V máji 2018 sme dostali od nášho klienta, skupiny VSE Holding, zadanie. Stala sa však z neho jedna z najväčších výziev pre našu agentúru od jej vzniku. Dnes sme na konci. Na úspešnom konci.